img78img82

Richard Koch

Richard Koch je podnikatel, konzultant Boston Consulting group a spisovatel, který se nejvíce proslavil znovu-objevením starého Paretova zákona (dříve známého jako pravidlo nejmenšího úsilí). Tento empirický zákon dlouho v ekonomii "překážel", protože se nikomu nepodařilo ho vyvrátit. Teprve až Richard Koch ho vysvětlil pomocí pokročilé statistiky. Svůj koncept používal při investování a přinesl mu velké úspěchy.

  • Zobrazit vše | Stránky: Richard Koch|Osobní rozvoj a motivace
  • Manažer 80/20

    Richard Koch|Osobní rozvoj a motivace|Management a kariéra

    Ve velkých korporacích je efektivita jeden z nejdůležitějších aspektů Vaší práce. Všechny vstupy a výstupy se měří a vyhodnocují. Proto často zvítězí návrh, myšlenka, projekt a manažer, který dokáže s nejmenším úsilím vytvořit nejvíce výsledků. A přesně s tím Vám pomůže nová kniha Richarda Kocha, která soustředí výhody světoznámého pravidla 80/20 na manažery. V tom bezpočtu pracovních úkolů, které manažeři každý den musí zvládnout, je těžké se vyznat, co má největší prioritu a co přinese nejlepší výsledky. Tato kniha nabízí deset principů praktické aplikace pravidla 80/20, které Vám pomohou s tím, jak nejsnáze, nejrychleji a nejjednodušeji řešit Vaše každodenní výzvy a jak se stát mimořádně efektivním manažerem.

    Cena:338
  • Pravidlo 80/20

    Richard Koch|Nejprodávanější|Osobní rozvoj a motivace|Podnikání|Management a kariéra

    Knha s podnadpisem "Umění dosáhnout co nejlepších výsledků s co nejmenším úsilím". Pravidlo 80/20 (neboli pravidlo nejmenšího úsilí) vysvětluje, proč 80 procent všech výsledků vzniká z 20 procent příčin. Aktualizované vydání dnes již klasického bestselleru, který byl přeložen do 30 jazyků, na praktických příkladech ukazuje, jak dosáhnout lepších výsledků s menším vynaložením úsilí, času a dalších zdrojů.

    Cena:359
  • Pravidlo 80/20 v prodeji a marketingu

    Richard Koch|Osobní rozvoj a motivace

    Tato kniha založená na principech Richarda Kocha, zakladatele světoznámého pravidla 80/20, se soustředí na to, jak toto pravidlo efektivně použít v prodeji a marketingu Vaší firmy. Svou čtivou a zábavnou formou příkladů ukazuje, jak můžete Vašim snahám v prodeji a marketingu velmi pomoci tím, že se zaměříte právě na těch 20% aktivit, které vytvářejí 80% úspěchu. Sami jistě víte, že v prodeji i marketingu jde především o efektivitu a umění přetvořit Vaši snahu v objednávku od spokojeného zákazníka, tak právě s tím Vám může tato kniha pomoci. Ukazuje jednoduché postupy, které nevyžadují žádné velké investice, a přesto mají obrovský efekt. Tato kniha je skvělou příručkou pro všechny pracovníky v oblasti prodeje a marketingu, kteří hledají nové a praktické postupy zvyšování své efektivty a úspěchu.

    Cena:365
  • Zobrazit vše | Stránky: Richard Koch|Osobní rozvoj a motivace
 
Odběr newsletteru