img78img82

Dan Ariely

Dan Ariely je izraelský profesor psychologie a behaviorální ekonomie. Tato věda se zabývá sociálními, emočními a ekonomickými faktory při nákupním rozhodování jedinců a v posledních letech zažívá velký boom. Pomocí jejích výsledků se totiž dá plánovat přístup spotřebitelů na změny tržních cen, vliv (i)racionality při nákupním rozhodnutí a celkové chování lidí z ekonomického pohledu.

  • Zobrazit vše | Stránky: Dan Ariely|Nejprodávanější|Podnikání|Management a kariéra
  • Iracionálně váš

    Osobní rozvoj a motivace|Podnikání|Dan Ariely

    Další kniha z dílny Dana Arielyho, autora slavné série Jak drahé je zdarma/intuice/nepoctivost, která se pouští do neprobádaných vod lidské psychologie v moderní ekonomice. Témata této knihy jsou velmi různorodá, dozvíte se mimo jiné odpovědi na otázky, proč lidi tolik láká neomezená konzumace v restauracích, zda lze vystavit cenovku na lidskou duši, jak své ženě či přítelkyni ospravedlnit nákup drahé nicotnosti a další. Podává tak velmi zajímavé hodnocení toho, jak lidé každý den emocionálně přemýšlejí nad racionálními věcmi, a až zpětně si je racionálně "ospravedlňují". Kniha je protkána mnoha ilustracemi, které nastavují zábavné zrcadlo našim každodenním aktivitám. Kniha čtenáře pobaví vtipnými poznámkami z pozorování lidského chování a donutí ho přemýšlet nad svými činnostmi a problémy.

    Cena:194
  • Jak drahá je nepoctivost

    Dan Ariely|Podnikání

    Nová kniha od autora slavné knihy "Jak drahé je zdarma" Dana Arielyho míří tentokrát na nepoctivost v podnikání, tedy téma velmi známé v českém prostředí. Dan uvádí, že většina lidí, včetně naskrz zkorumpovaných podvodníků, si o sobě v hloubi duše myslí, že jsou poctiví. Ovšem ve skutečnosti podvádíme tak trochu všichni. V práci, ve škole, ve vztazích, v rodinných rozhovorech, neetické chování se vyskytuje všude. Drobné lži, polopravdy, neúplné informace, nutné lži... Ačkoliv nebudeme nikdy zcela imunní, je důležité rozumět následkům našeho chování. Kniha tak velmi tvrdě a upřímně jde po tématech, kterým se většina lidí vyhýbá. Dozvíte se tak, jak má pravděpodobnost našeho dopadení na to, zda budeme podvádět, proč firmy dláždí cestu nepoctivosti, zda se nepoctivost odráží v kreativitě a celkově shrnuje závěry a následky našeho chování. Kniha nám tak nastavuje zrdcadlo, abychom měli nový úhel pohledu, kterým vidíme sami sebe i ostatní lidi.

    Cena:193
  • Jak drahé je zdarma

    Dan Ariely|Nejprodávanější|Podnikání|Management a kariéra

    Jistě znáte své občasné iracionální jednání, založené čistě na emocích, které nakonec ovlivní vaše nákupní rozhodnutí. Prostě si nemůžete pomoci a musíte TO mít. Gratuluji, právě jste se stali obětí takzvané behaviorální ekonomie. A tato kniha krásně a jednoduše vysvětluje, proč se tak stalo, jak je to vůbec možné a především - jak to můžete využít i vy ve svém podnikání.

    Cena:229
  • Zobrazit vše | Stránky: Dan Ariely|Nejprodávanější|Podnikání|Management a kariéra
 
Odběr newsletteru